Kako je bilo na GAST 2020?

Kako je bilo na GAST 2020?

Jubilarni, 25. međunarodni sajam GAST 2020. koji je okupio gotovo 800 brendova i  izlagača iz osam zemalja, prema svim gospodarskim i statističkim pokazateljima nadmašio je prošlogodišnji te je još jednom, kvalitetom svojih izložaka i bogatim stručnim programom, potvrdio status vodećeg regionalnog sajma koji okuplja sve najbolje od gastronomije, vinarstva i turizma, kao i tvrtke iz područja ugostiteljstva i opremanja prostora u funkciji turizma.

Sajam GAST 2020. održao se u splitskoj Spaladium areni od 26. do 29. veljače 2020. godine i kroz sva četiri sajamska dana, bogata stručnim i zabavnim programom zabilježeno je rekordnih 25 tisuća posjetitelja iz zemlje i inozemstva. Istodobno, sajam je ponudio bezbroj poslovnih prilika, velik broj sklopljenih poslova, 12 stručnih programa i edukacija kao i brojne degustacije i prezentacije. Sve to, kao i interes za stručni sajamski program i brojna prateća događanja u okviru sajma GAST 2020, govori u prilog još jednoj uspješnoj nadolazećoj turističkoj sezoni.

 

Zadovoljstvo sajmom GAST 2020. iskazali smo i mi kao izlagač.

Na sajmu GAST prezentirali smo naš novi sladoledi program kojeg čine najpoznatiji svjetski brendovi Snickers, Mars, Twix, Milka, Oreo, Toblerone, KitKat i Nesquik, a reakcije posjetitelja na naše proizvode bile su i više nego odlične!

Uz nove proizvode na sajmu je predstavljena i nova online trgovina za HoReCa kupce, kroz koju smo se željeli još više približiti gastro kupcima i biti im što dostupniji i olakšati poslovanje tijekom ljetnih mjeseci.

NEDAVNI & POSTOVI

Leave A Comment

You must be logged in to post a comment